• Marca Hugo Boss

Istoric

Grupul Hugo Boss este unul dintre liderii segmentului premium si de lux din moda. Cu universul brandurilor, Hugo Boss targeteaza clienti deosebiti. Brandurile Hugo Boss acopera o gama larga de produse de la haine business, haine de seara elegante, haine sport, pana la pantofi si acesorii din piele, precum si parfumuri, ochelari de soare, ceasuri, imbracaminte pentru copii, textile pentru casa sau casti pentru motociclisti. Punctul de plecare al ceasurilor Hugo Boss a fost in 2004 odata cu intalnirea dintre doi specialisti: casa de moda, dar si de lifestyle, Hugo Boss si grupul american Movado, specializat in ceasuri. Deja partener al unora dintre cele mai mari branduri de moda ale lumii, Movado este renumit pentru expertiza orologera. Parteneriatul dintre Movado Group si Hugo Boss a evoluat natural.

Pasiunea, creativitatea, calitatea si preocuparea pentru executia ingrijita sunt valorile-cheie pe care cei doi parteneri le impartasesc. Respectul brandurilor pentru eleganta este transmis cu insufletire prin designul minimalist, clasic al ceasurilor. Colectiile feminine si masculine sunt proiectate sa se potriveasca intregului spectru de gusturi ale clientilor si sunt destinate celor care cauta originalitatea liniei Boss Orange, dar si celor care iubesc rafinamentul estetic al ceasurilor Boss. Colectiile sunt adaptate constant pentru a corespunde schimbarii tendintelor modei si evolutiei stilului celor care prefera produse de lux. In 2006 este lansata prima colectie de ceasuri Hugo Boss. Pretul atractiv si designul rafinat ce reflecta perfect spiritul brandului, au transformat imediat colectia intr-un succes pentru publicul larg.

Grupul Hugo Boss este unul dintre liderii segmentului premium si de lux din moda. Cu universul brandurilor, Hugo Boss targeteaza clienti deosebiti. Brandurile Hugo Boss acopera o gama larga de produse de la haine business, haine de seara elegante, haine sport, pana la pantofi si acesorii din piele, precum si parfumuri, ochelari de soare, ceasuri, imbracaminte pentru copii, textile pentru casa sau casti pentru motociclisti. Punctul de plecare al ceasurilor Hugo Boss a fost in 2004 odata cu intalnirea dintre doi specialisti: casa de moda, dar si de lifestyle, Hugo Boss si grupul american Movado, specializat in ceasuri. Deja partener al unora dintre cele mai mari branduri de moda ale lumii, Movado este renumit pentru expertiza orologera. Parteneriatul dintre Movado Group si Hugo Boss a evoluat natural.

Pasiunea, creativitatea, calitatea si preocuparea pentru executia ingrijita sunt valorile-cheie pe care cei doi parteneri le impartasesc. Respectul brandurilor pentru eleganta este transmis cu insufletire prin designul minimalist, clasic al ceasurilor. Colectiile feminine si masculine sunt proiectate sa se potriveasca intregului spectru de gusturi ale clientilor si sunt destinate celor care cauta originalitatea liniei Boss Orange, dar si celor care iubesc rafinamentul estetic al ceasurilor Boss. Colectiile sunt adaptate constant pentru a corespunde schimbarii tendintelor modei si evolutiei stilului celor care prefera produse de lux. In 2006 este lansata prima colectie de ceasuri Hugo Boss. Pretul atractiv si designul rafinat ce reflecta perfect spiritul brandului, au transformat imediat colectia intr-un succes pentru publicul larg. Iar pentru continuarea acestui succes este lansata in 2007 colectia Boss Orange. Ceasurile liniei sport pastreaza in acelasi timp elemente casual – chic, au o imagine mai relaxata si se disting prin portocaliul iconic al marcii. Aceasta gama plina de tinerete a placut unei audiente noi si a consolidat colaborarea dintre cele doua renumite companii.