Pentru produsele achizitionate de pe site-ul nostru va oferim o politica de retur flexibila, pentru a usura cat mai mult experienta dumneavoastra de cumparaturi online. Monitorizam numarul de retururi efectuate de clientii nostri, urmand ca mai mult de doua retururi repetate de catre acelasi client, in decursul unui an, sa conduca la neonorarea comenzilor ulterioare. In acest caz, va oferim posibilitatea de ridicare a produsului din magazinele noastre.
Produsele noastre sunt livrate in ambalajul original pus la dispozitie de catre producator.
Produsele pot prezenta sigilii de securitate si/sau folii de protectie pe diverse componente ale produsului. Sigiliile de securitate se pot prezenta sub forma unui ac autoblocant aplicat ceasurilor cu curea de piele sau sub forma unei etichete securizate No residue aplicat peste cureaua metalica a ceasurilor.
Foliile de protectie pot fi aplicate pe bratara sau carcasa.
Va rugam sa manevrati cu grija produsul in timpul probarii acestuia, sa il feriti de orice fel de socuri sau zgarieturi si sa nu inlaturati sau deteriorati sub nicio forma sigiliul de securitate si foliile de protectie aflate pe produs. In caz contrar, returul produsului nu poate fi acceptat.
Returul produsului cu deficiente la livrare
Va rugam sa verificati starea aparenta a coletului in momentul livrarii si sa va asigurati ca nu prezinta anomalii cu privire la colet (deteriorat, deschis, urme de umezeala etc.) sau la continut (produs lipsa sau deteriorat).
In cazul daunelor vizibile ale coletului, aveti dreptul de a refuza primirea si plata acestuia. In acest caz, va rugam sa precizati reprezentantului FAN Courier motivul refuzului si sa il exprimati in scris pe AWB, in prezenta acestuia.
Va rugam ca orice reclamatie referitoare la integritatea coletului sa o transmiteti in maxim 24 de ore de la momentul livrarii la adresa de email retur@cellini.ro. Aveti posibilitatea de a opta pentru inlocuirea produsului cu deficiente de livrare sau puteti solicita returnarea contravalorii produsului.
Reclamatiile ulterioare privind astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.
Returul produsului in 14 zile
Aveti intotdeauna dreptul de a returna produsul comandat in termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrarii, fara sa fie necesara justificarea deciziei dumneavoastra. Cu toate acestea, nu ezitati sa ne transmiteti parerea dumneavoastra: este foarte important pentru noi sa cunoastem motivul returului, cu scopul imbunatatirii serviciilor oferite.
Cheltuielile de retur al produsului vor fi suportate de catre cumparator.
Pentru ca livrarea produsului sa se desfasoare in conditii optime, va rugam sa utiizati doar serviciile companiilor de curierat rapid cu livrare door-to-door.
Procedura de retur a produsului
Daca doriti sa returnati un produs, va rugam sa urmati pasii de mai jos:
- Trebuie sa va exprimati optiunea de retur in scris, completand formularul aflat in sectiunea Retur de aici sau disponibila in contul dvs de client.
- Returul se face in ambalajul original, cu toate etichetele, sigiliile de securitate si foliile de protectie intacte, precum si certificatul de garantie in original si o copie a facturii.
- Protejati ambalajul original prin impachetare in folie sau in cutie suplimentara, astfel incat sa nu se deterioreze in timpul transportului.
- Daca produsul a fost insotit de unul sau mai multe cadouri (produse, vouchere), acestea trebuie returnate impreuna cu produsul
- Expediati coletul la adresa:
S.C. CHRONOSTYLE INTERNATIONAL S.A.
Str. Sofia nr. 5, sector 1, Bucuresti
- Produsul, care face obiectul vanzarii online, se va expedia doar la adresa mai sus mentionata si nu se va preda in reteaua de magazine fizice Cellini, acestea nefiind autorizate pentru procesul de post-vanzare.
Va informam ca nerespectarea oricarui pas din cei enumerati mai sus duce la imposibilitatea acceptarii returului.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice
Pentru orice informatii privind returul, va stam la dispozitie la adresa de email retur@cellini.ro.
Solutionarea retururilor
Dupa receptionarea produsului returnat, acesta va fi supus unei expertize pentru a evalua daca acesta se afla in aceleasi conditii in care a fost trimis catre dumneavoastra.
Nu se accepta returnarea produselor care prezinta semne de purtare sau deteriorare a elementelor de securitate si de protectie sau al caror ambalaj original prezinta urme de deteriorare.
In cazul in care, in urma expertizei efectuate, se constata ca produsul sau ambalajul original prezinta urme de folosire sau deteriorare, sau ca elementele de securitate si protectie (etichete, sigilii, folii) au fost deteriorate sau inlaturate, total sau partial, returnarea produsului nu este acceptata. In aceasta situatie, va vom comunica in scris rezultatul expertizei, produsul urmand sa fie transmis catre dumneavostra, in termen de 1 pana la 4 zile lucratoare.
In cazul in care, in urma expertizei, se constata ca produsul a fost receptionat in conditii optime, rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur, in contul bancar in Lei indicat de dumneavoastra.
Pentru orice alte informatii suplimentare, va rugam nu ezitati sa ne contactati la la adresa de email retur@cellini.ro.